carima

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av carima - 24 januari 2011 17:11

Vissa dagar är bara bläää!    

Skulle hinna med ett par maskiner tvätt innan jobb. Men den fastnade i programet & tog bara in litervis med vatten för att sen "spotta" ut det lika snabbt igen. Jag stängde av eländet under diverse svordomar. Det kom ännu mer av den varan när jag sen inte kunde få upp luckan. Men med kvinnlig list så fick jag till slut fanskapet att fungera.  

 

Hann inte mer än komma till jobb förrän äldsta Dottern ringde.  

Vaktmästaren var på väg hem till oss. 

Detta kålhuvud & jag kommer definitivt inte överens. 

(Ingen i trappan gillar honom)

Jag kan inte i ord beskriva hur illa jag tycker om denna skitstövel.   Det blev iaf som vanligt när han har varit här, ingenting gjort!

 

Sen ringde mobilen ilsket under tiden jag jobbade. När jag var klar lyssnade jag av telefonsvararen  

Det var tandläkaren som efterlyste mig.

När jag långt om länge fick tag på henne så visade det sig att kallelse hade skickats ut efter julhelgerna. Men den har jag inte sett röken av  

Vi har enorma problem med postudelningen sen ett år tillbaka.  

Post får vi men ytterst sällan vår egen.

Vet inte hur många gånger vi har påpekat det på postkontoret men inget händer där heller.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Carimas


Ovido - Quiz & Flashcards