carima

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av carima - 13 januari 2011 13:24

Årets influensa har med stort tyvärr nått innanför våra väggar.   Yngsta Dottern föll som en bowlingkägla i söndags i hög feber & värk i kroppen.

Igår for jag iväg med henne eftersom hon klagade på bröst & hjärtsmärtor  

Hon blev synad   från topp till tå, utifrån & in. En del prover som togs får vi svar på senast måndag, men de flesta av dom gav oss ett lugnande besked direkt om att symtomen var en del av influensan.

Nu är frågan? När & vem som står på tur för att bli nästa offer    

  Medicinskåpet är iaf fullladdat inför kommande veckors "krig"    

 

Har inte varit här inne på ett tag.

Varje ledig stund ägnas just nu åt min skrivklåda.

Den ena sketchidèn efter den andra bara poppar upp i mitt huvud & då måste jag bara få det nedskrivit  

Jag fick en sån enorm inspiration efter att jag & Mannen hade varit på nyårsrevyn i förra veckan   

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Carimas


Ovido - Quiz & Flashcards