carima

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av carima - 5 januari 2011 11:36

   Nu är julen nerpackad & inte bara det, fick ordning bland all bråte nere i källaren samtidigt.

 

Nu är julsakerna snyggt i en hörna ihop med andra säsongsgrejor som påsk & halloween  

Jag & Sonen har härjat hej vilt hela förmiddagen med samtliga lådor som bara sattes ner efter flytten hit.

Kaoset i källaren har inte blivit bättre under åren som gått tyvärr, snarare tvärtom...

Nu fick vi öppnat & kollat vems grejor det var, skrev namn på lådorna & satte därefter i rätt hörna.

 

Vilken nostalgitripp det blev!  

Gamla leksaker som vi helt hade glömt bort...

Ett gott skratt fick vi när vi fann minneslådan med Sonens första babykläder.  

(Med tanke på att han är en drös på snart två meter & kläderna var i dockstorlek. Fick köpa det eftersom storlek 50 inte passade honom)

Till februarilovet ska alla hjälpas åt med att sortera efter principen släng, spara, sälj. Så det kommer att bli många skratt då med när minnena flödar fram efterhand som barndomsgrejorna dammas av..

 

En sak var kul därnere i röran, jag fann en låda som jag letat febrilt efter & trodde till slut att jag inte fått med den i flyttlasset.

Så jag blev överlycklig när jag lyfte på locket till lådan & såg var där fanns i    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Carimas


Ovido - Quiz & Flashcards