carima

Alla inlägg under november 2013

Av carima - 22 november 2013 09:27

Kung Bore verkar vara på solsemester och för min del kan han stanna där hela vintern.   

Jag missunnar honom absolut inte med att sitta under en svalkande palm med en pina colada inom räckhåll.   

Att det snart är 1:a advent och vädret fortfarande är så milt är för mig rena gottebordet.     

Sommarkläderna är förvisso undanplockade men för grillen är säsongen ännu inte över.

Jag har skrivit det förr men jag gör det igen. Det är helt otroligt vad ett år går fort.

Vi har bara några veckor kvar av detta. Men det känns som om det var förra veckan vi såg 

himlen lysas upp i en sprakande symfoni av regnbågens alla färger.   

Innan nästa raketuppskjutning så har vi en del kvar på agendan som ännu inte är

avbockade.    

Nu närmast, redan imorgon faktiskt, så påbörjas vårt avslut med uppfräschningen av lägenheten.

De är de nya tapeterna i TV-rummet som ska upp.   

Nytt och fräscht är det hela tiden i min garderob.   

Det är kanon att ha döttrar som har samma skor och klädstorlek som jag.

Det som inte passar den ena av oss passar den andra.

För mig som inte alls gillar det här med shopping är detta rena himmelriket.   

Det blev mycket nytt på en gång för ett par veckor sedan. Då gjorde båda en rejäl gallring i sina garderober.

Jag behöver nog inte skriva att det kändes som om Tomten kom väldigt tidigt i år..  

Det blev till att tjuva lite plats i Mannens garderob.

Hm!.... Rätt mycket plats om sanningen ska fram...  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Carimas


Ovido - Quiz & Flashcards