carima

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av carima - 21 januari 2011 09:53

Jag slutar aldrig att förvånas över vad man kan hitta via nätet.   

Men det finns en sida jag tycker är lite läskig eftersom man är faktiskt oskyldig till motsatsen är bevisad...

Ta bara ett ex. som Eva i Örebro som blev mördad. Går man in på denna sida så finns namn & bild på den häktade mannen.

Annat ex är killen som ska vara med i melodifestivalen & som är anklagad för misshandel. Bara att gå in på den aktuella sidan & läsa.  

 

Det är Bonusdottern som har hittat den här sidan & vi gick tillbaka & läste om gamla händelser & fann "vår" skottlossning som hände här i trappan. Döm om min förvåning när jag såg namn & bild på tjejen som blev skottskadad  

(Hon blev till slut vräkt & bor inte här längre sen hösten 2010)

 

Sidan tar upp det som uppmärksammas i tidningarna, stort som smått men där finns även andra forum.

Jag tycker bara att det är märkligt att det publiceras så mycket om personerna innan domen klubbas,

guilty or not guilty....  

 

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Carimas


Ovido - Quiz & Flashcards