carima

Alla inlägg under februari 2013

Av carima - 27 februari 2013 08:07

Jävulen & hans hejdukar är myspysfarbröder i jämförelse med dom som jag har haft att göra med under de senaste veckorna.   

Hela februari har varit den mörkaste tiden i mitt liv på många många år....   

Händelsen i sig själv är en bagatell. Den hade kunnat klaras upp enkelt & smärtfritt för alla parter för länge sedan. Det som har gjort mig så fruktansvärt ledsen, förbannad & framförallt chockad. Det är hur vissa kan göra allt som står i deras makt för att göra en annan persons liv till ett helvete.

Hur fan är deras hjärna uppbyggd?   

Det måtte ju vara av oupptäckta levande blodtörstiga köttätande organismer från en annan planet....  

Under de gågna veckorna har jag googlat. Sökt efter allt som kan vara till hjälp i min mardrömslika situation.   

Jag fick till slut napp från en kille om en sida

www.lawesome.eu

De hjälper till med allt inom juridik & deras tjänster är dessutom helt gratis.   

Men jag har ännu inte behövt anlita dom. På nåt vis fick parasiterna nys om att jag skulle koppla in en jurist på ärendet. Så nu helt plötsligt har det börjat hända grejer 

Återstår att se om detta är början till att äntligen få ett avslut på denna historia....  

Från ett helvete till ett annat!   

Fick reda på i förra veckan av en bekant att min Stalker har vaknat till liv.

Har haft henne sen mitten av 90-talet....

Hon dimper in i mitt liv ett par gånger om året. Det som retar henne är att jag aldrig gör något motdrag utan bara nonchalera hennes beteende. Men med åren har hennes påhopp bara eskalerat.

Nu ska hon visst ha något riktigt fanskap på lut....  

Själv bara jag väntar på att hon ska göra det misstaget som gör att jag äntligen kan göra en polisanmälan. För tyvärr har jag inte tillräckligt med bindande bevis mot henne än.   

Vem är hon då?

En bitter gammal kärring som idag är 77 år & som jag en gång i tiden bodde granne med...   

Hittade för ett tag sen den här sidan. Den är kanon för oss som är utsatta för Stalkers

www.antistalker.se

Som ni förstår av min blogg idag så kommer jag att ha häcken full den närmaste framtiden.   

                             ......   look at the bright side of life  ..... 






























Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Carimas


Ovido - Quiz & Flashcards