carima

Alla inlägg den 5 september 2010

Av carima - 5 september 2010 16:13

En nackdel med att ha eget är att springa på obehagliga baskeluskor. Fick ett par av dessa småjävlar i veckan med innehållande förkylning. Ingen höjdare att jobba som massör då kan jag tala om. 
Men jag har 
ett gammalt & mycket effektivt sätt att ta dö på dessa små inkräktare   

Jag chockar helt enkelt kroppen med pressade citroner. 2-3st åt gången, 1-2 gånger om dagen.

Hehe! Jag vann kampen     

 

Däsför ville jag inte utmanna ödet idag med att sätta mig i en kall ishall för att kolla på hockey. Mannen fick gå själv.

Jag & yngsta Dottern gick till salongen & masserade varann istället.

Det är något hon & jag får göra om fler gånger. Det var bara så himla kanon som det bara kan bli.   

Jag håller på att arbeta fram ännu en behandling. Har den fullständigt klar i huvudet, men sen ska det fungera i praktiken också. Mannen fick känna av den i fredags & Dottern idag. Båda blev helnöjda & det känns så förbaskat roligt & bra   

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Carimas


Ovido - Quiz & Flashcards