carima

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av carima - 29 mars 2011 12:32

Det märks att våren gör entrè    

Det blir inte bara ljusare utan värmen är också på G. Det är så otroligt skönt & härligt att kunna ta en kopp fika ute på balkongen & samtidigt vända näsan mot ett härligt värmeklot....  


Lördagskvällen som gick blev en härlig tillställning i goda vänners samvaro.  

En av Vänninorna bjöd verkligen på en riktig överraskning. Hon genomgick en magoperation i nov förra året. Hittentills är 40kg borta forever...  


En hundägare i kvarteret som vi lärt känna på våra turer med vår egen flyttade för ett tag sedan. Vi lovade att hålla kontakten.    

I förra veckan blev han 70år, så jag skickade ett kort.    

Jag blev verkligen överraskad när han ringde igår & tackade för det & bjöd samtidigt hem mig & Mannen på fredag. Ska bli riktigt trevligt...


Fredag ja! Så jäkla lättlurad som jag är så lär jag bli ett lätt byte för familjen. Men jag ska allt vara på min vakt & dessutom ska jag nog kunna komma på något överraskande lurigt aprilskämt....   





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Carimas


Ovido - Quiz & Flashcards