carima

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av carima - 15 mars 2011 12:20

En titt i agendan skvallrar om mycket händelserika helger framöver.   

Fest blir det här hemma "sommartidshelgen" med våra bästa vänner   

Vet redan vilken träningsverk i magen & hur käkarna ömmar av alla skrattsalvor som kommer att hagla under kvällen   .....

Jag & Mannen ska ut på havet i början av april till Tyskland.

Hoppas det blir lika lugnt som sist för då slapp Mannen ta åksjuketabletter   .....

Vi ska se yngsta Dottern fajtas i boxningstävling.

Sist blev det lite blodspillan, men hon var lika glad ändå   ....

 Mannen ska på fotbollsderby mellan Tff-Mff   

Biljetter har han. Det var dom jag lyckades få tag på som födelsedagspresent....

60-års fest blir det också.

Det är Kollegans make som nollar & han vet inte ett skvatt om festen som hon planerar för fullt   ....

 Sen står påsken för dörren.   

Mellan äggpickning & annat kul så har jag jobb till Mannen som väntar nere på salongen.

Han deligerar medan jag assisterar   ......

Till valborg har jag & Mannen en weekendsemester inbokad i hjärtat    av ett pulserande Köpenhamn.

Känner redan smaken av röd pölse & en kall öl   .....

Som sagt, många små härliga guldkorn att se fram emot  

& som efterhand kommer att skrivas ner här på bloggen....



 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Carimas


Ovido - Quiz & Flashcards