carima

Alla inlägg den 17 december 2010

Av carima - 17 december 2010 12:14

Det märks att det närmare sig jul   ....

Det tisslas, tasslas & prasslas i varje vrå av hemlighetsmakeri.

(de som är lediga förstås, här i vår "skolåda")

 Rimstugan går också på högtryck. Själv har jag tagit inspiration till finurliga & kluriga rim om paketens innehåll från programmet 

"På spåret/Vart är vi på väg?"

 

Av säkerhetsskäl så läggs de färdiga julklapparna   inte under granen, än. De får trängas bland diverse romaner i bokhyllan så länge.

  Hunden älskar paket & är av naturliga skäl,....inte läskunnig.

Så vi riskerar inte med att komma hem en dag & se samtliga julklappar "upppackade" av honom...

(Kan f.ö se scenariet framför mig, Hunden i full action under granen bland alla paketen... )

 

Imorgon ska fyra av oss iväg till CenterSyd i Löddeköping.

(Om vädret tillåter förstås)

Väl på plats där, så ska vi skingras ett par timmar för att inhandla de sista klapparna. 

Madre Mia! Jag med mitt lokalsinne kommer att irra runt som ett skottsäkert högvilt.

Skänker i skrivande stund stor tacksamhet till den som uppfann mobilen   För den kommer att bli min livboj när jag kommer på vilovägar. För på vift kommer jag garanterat...  

 

 

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Carimas


Ovido - Quiz & Flashcards