carima

Alla inlägg den 1 december 2010

Av carima - 1 december 2010 13:45

Årets sista månad har öppnat sin dörr.  

Men för oss ska många blad  vändas än innan himlen öppnar sig i ett färgsprakande ljussken i nyårsnatten  ...

 

Idag började det f.ö med att (nästan) alla här hemma spikade sig framför TV:n imorse för att se årets kalender. Den kan vi nog vila ögonen på fram till julafton..

 

  På fredag hoppas jag att (min dag) börjar med kaffe på sängen & skönsjungande familjemedlemar  ....

 

Nästa helg blir det en båttripp till grannlandet . Tänkte ett tag att jag skulle boka julbord till hemresan. Men med tanke på att Mannen kan bli sjösjuk    så la jag idèn på is eftersom jag inte vet hur vädret blir   ... 

 

Mer att se fram emot denna månad är vår tradition med att se,

Nja! se & se är väl att ta i, men höra iaf,   

Lucian på TV med julmust, pepparkakor & för min del, en kanna kaffe...

 

  Äldsta Dotterns 21 årsdag ska vi fira den 21 

 

  Julafton jobbar jag först till middag,

sen ska jag ha s-e-m-e-s-t-e-r ..

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Carimas


Ovido - Quiz & Flashcards