carima

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av carima - 25 maj 2011 12:04

Ljusningen börjar anas vid horisonten om ett lugnare klimat både på hemmaplan & på jobbet..... & det är skönt!    

Utan förvarning kom det in två turbulenta veckor i livet....   

Känslomässigt har dessa veckor tagit stenhårt på mig. Fick uppleva helt nya sidor av personer i min närmaste omkrets som både chockade & förvånade mig.

Men nu kommer Kristi himmelfärsdag & klämmer in sig nästa vecka.

Då ska jag bara koppla av & ladda batterierna. Det behövs verkligen!...

För hjärnan har arbetat på högtryck med alla tankar som farit fram & tillbaka som pingpongbollar. Den pallade inte med det oväntade trycket utan skickade ner lite av eländet till magen. Som i sin tur har börjat hota med diverse repressalier om det inte blir lugn & ro i kroppen.  

Men som sagt var, ljusningen börjar anas & batteriladdningen ser jag fram emot....


  Men innan dess ska vi fira äldsta Dotterns examen ( Turismlinjen ) den 1 juni.Har lite suprice supriceplaner för henne denna stora dag som hon inget vet om.....  

En liten fyrbent knatte blev fyra år i måndags & det firade vi givetvis med dunder & brak samt med mycket hundgott förstås.   

Jisses vad tiden går! Känns som om det var igår som han kom instormandes i våra liv...


När jag nu är inne på firande, så närmar sig Svenska nationaldagen också.    

Den ska jag fira med bl.a bästa Vänninan & yngsta Dottern.

Var finns den plats där flest svenskar befinner sig just denna dag?

Ullared såklart!....  



  

 



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Carimas


Ovido - Quiz & Flashcards