carima

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av carima - 8 augusti 2010 15:03

Mannen & jag har 2-årig bröllopsdag idag   

Den dagen hände allt plus lite till. Men vigda blev vi till slut, fast det såg mörkt ut ett tag.

Eftersom vigslen skulle hållas utomhus så var det inget kul att vakna till regnsmatter. Men reservplan hade vi så det skulle fixa sig ändå.

Timmen innan akten så brakade helvetet loss här hemma. 

Himlen öppnade sig, det fullkomligt skvala ner, 

Mannen trampade fel in från balkongen. Så den han for huvudstupa in, men fångades upp av soffbordet. Så många svordomar på så kort tid, lär jag nog aldrig få höra från honom igen. Knäet fick sig en rejäl smäll,

Jag krockade med en geting och dessa små ting är jag allergisk emot. Handen svullnade upp. Fullständig panik utbröt. Hade definitivt varken tid eller lust med att behöva uppsöka sjukhuset. Tog min medicin & hoppades på det bästa.

Laddade med paraplyer gav vi oss  till slut iväg. Då hände det, solen tittade fram. Det kunde inte bli bättre tajming  





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Carimas


Ovido - Quiz & Flashcards